Amazon Alış-Veriş Deneyimim - Yarı Fiyatına 13 Güne Razer DA Chroma !

Online alış-veriş yapmayı çok seven biriyim. Korkmadan, alış-veriş yapacağım siteyi ve site içinde farklı satıcılar varsa yorumlarını bolca okuyup alışverişimi gerçekleştiririm. Teknolojik alışverişlerimiz özellikle online yapmaktayım. Kıyafet noktasında denemeden alamamamdan ötürü yapmasam da, evimizin market alışverişini bile internetten yapmaktayız. :)
Yurtiçi bir çok siteden alışverişimi yapmışımdır ama ilk defa yurt dışından bir alış-veriş gerçekleştirdim. "www.amazon.com"



Uzun uzadıya nasıl alışveriş gerçekleştirdiğimi anlatmayacağım, çünkü google'a "Amazon Rehberi Donanımhaber" yazarsanız, bir arkadaş sayfalar dolusu bol bol ayrıntıya girerek anlatmış nasıl yapıldığını. :) Ben de oradan okudum ama orada çok detay var. Kısaltmak gerekirse:

-Önce üye oluyoruz.

-Adresimizi eklerken üyelik esnasında da Türkçe karakterleri kullanmıyoruz. (ğüişçö-yasaklı harfler)

-Adresi girerken TC kimlik noyu da verin.

-Alışveriş yaparken adresinizi girdiğiniz için artık ürün baktığınızda ürünün altında "This item ships to Istanbul, Turkey." şeklinde bir yazı olması şart. "This item does not ship to Istanbul, Turkey." derse ürün gelemiyor boşa almayın. :)


-Sonra telaş yapmayın, yok efenim ne oldu nerede kaldı bu falan filan diye heyecana gerek yok. Benim ürünlerim 13güne geldi. Sadece ürünlerimi kontrol etmek istiyorum yolda derseniz:
Buraya tıklayarak kargo no'nuzu yazıp ürün ne durumda görebilirsiniz.

-Ürün Türkiye'ye giriş yaptıktan sonra ise o kargo takip nosu işinize yaramıyor. İkinci bir referans takip kodu lazım onu da buraya tıklayarak; elinizdeki kodu yazın, ref2 diye farklı bir kod veriyor oradan yeni kodu öğrenin. Benimki yurtiçi kargoydu, gittim yurtiçi kargo takip nosunu sitesinden yazarak nerede olduğunu görebildim.


-He bir de ürünü amazonun kendisinin sattığına dikkat edin ondan alın, gittigidiyor.com mantığında olan bir site burası, farklı satıcılar da ürün satıyor, o yüzden güvenilir olsun, muhatap bulun diye ürünün altında "sold by Amazon.com." yazsın.


-Son birşey :D Ürünler €75'u geçmesin ($83). Eğer geçerse gümrük vergisi ekleniyor. O yüzden ben mesela mouse'u bir satın aldım. Sonra mousepad'i tek satın aldım. Yani ayrı ayrı sepete ekleyip satın aldım vergi gelmesin diye.

Bu blogu neden yazıyorum? Çünkü Türkiye'de çoğu ürün o kadar pahalıya geliyor ki, artık yeter dedim ben ve yurtdışından alışveirşimi korkusuzca gerçekleştirdim, siz de korkmayın istiyorum. Zaten amazon.com çok güvenilir bir şirket. Bir sonraki alışverişimi mesela aliexpress.com'dan deneyeceğim. :)

Ne aldım peki?
  1. Razer Deathadder Chroma: Türkiye'den almaya kalksa idim, 350TL gibi bir fiyatı var. Ben ise herşey dahil amazon.com'dan 180TL'ye aldım. Gördüğünüz üzere karım nerdeyse ürünün yarı fiyatı :)
  2. Razer Goliathus Speed Large: Türkiye fiyatı 100TL. Ben ise 60TL'ye amazon.com'dan almış bulundum. :) 
Toplam karım 210TL.

Diyebilirisiniz garanti? Yurtdışı garanti mevcut, amazon.com ile görüşüp ürünü tekrar geri kargolayıp servisini yaptırabilirsiniz. Uğraşmaya değer mi değer. Yarı fiyatına alıyorsunuz çünkü. Şimdi yeni bir sipariş daha verdim "Steelseries Siberia 200". Bu biraz yavaş gelecek gibi görünüyor ama acelesi yok. 120TL :)

Şimdi sizi aldığım ürünlerle başbaşa bırakıyorum:

 Bu mousepad'in geldiği kutu. Ürün zarar görmesin diye sağına soluna kargonlar sarmışlar yumuşatmak ve de içide sallanmasın diyerek sanırım. :)
 Bu da mouse'umuzun geldiği paketleme. İçi o patlatmaya doyamadığımız şeylerle kaplı.




















YORUMLAR

$type=carousel$cols=4

Ad

0x80073cf9,1,5KPlayer,1,AirServer,1,alışveriş,1,alışveriş rehberi,1,amazon,1,amazon rehberi,1,anlık drop sorunu,1,Apple,4,AppleTV,2,Apps,1,AppStore,1,ayar rehberi,1,ayarları nasıl yapılmalı,1,Başlatma Seçenekleri,1,ben,1,BIOS Ayarları,1,Bilgisayar Ayarları,1,black bars,1,bluetooth höparlör,1,canon,1,cep telefonunu,1,cep telefonunu webcam yapmak,1,CFG,1,cm,1,Config,1,cooler master masterkeys lite L,1,Counter-Strike,6,CPU unparked,1,CS 1.6,2,CS 1.6 Ayarları,1,CS:GO Ayarları,3,çalışmayı durdurdu hatası,1,çift usb powerbank,1,çözüm,1,delonghi ICM15210,1,Discord Ayarı,1,EAC,1,EasyAntiCheat,1,Ekran Yansıtma,1,ESEA Ayarı,1,filtre kahve makinesi,1,FPS Arttırma,1,gümrük vergisi limiti düşürüldü,1,gümrüksüz alışveriş,1,hakkımda,1,HDMI Dönüştürücü,1,HPET,1,Iriun,1,idlemaster,1,inceleme,5,ipad air 2 kılıf,1,iPad Görüntüsünü Bilgisayara Aktarma,2,iPhone,1,iPhone Görüntüsünü Bilgisayara Aktarma,2,iphone webcam yapmak,1,istisna,1,JBL GO,1,kablosuz,1,kablosuz hoparlör,1,Kasma,1,Kaspersky,1,kestirmeler,1,kilit ekranındaki fotoğraflar,1,klavye,1,kullanıcı yorumları,1,kullanıcı yorumu,1,kutu açılımı,2,Launch Options,3,mağaza sorunu,1,mg5751,1,Mouse,1,MSI Afterburner,1,nereden ulaşılır,1,nVidia,3,NVidia Ayarları,1,OBS webcam telefon kullanmak,1,Odoyo aircoat folio hard case,1,Optimus Sorunu,1,Orjinal Oyun,1,razer deathadder chroma,2,razer goliathus speed,1,rgb,1,rozet,1,sabit disk sürücüm full gösteriyor,1,sabit diskte yer yok,1,Satış,1,shortcuts,1,siri,1,some of te items in your order cannot be shipped Sorunu,1,Steam,2,steam kartları nasıl düşürülür,1,Steelseries Siberia 200,1,streched,1,synapse,1,tanıtım,1,tek tuşla wifi kapatma,1,unboxing,7,uygulamalar,1,VGA Dönüştürücü,1,web kamerası,1,webcam,1,wifi kapatma,1,windows 10,2,windows 8,1,Windows 8.1,2,Xiaomi 10000mAh versiyon 3,1,yurtdışından ekipman getirtmek,1,
ltr
item
Karalama Defterim: Amazon Alış-Veriş Deneyimim - Yarı Fiyatına 13 Güne Razer DA Chroma !
Amazon Alış-Veriş Deneyimim - Yarı Fiyatına 13 Güne Razer DA Chroma !
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJg0U-AosgWLfI_f1XVeK44FExKmPPDs3yTq_Lwzvef-l6IS1oiKgOp7KtqrpmMpcnk93Y8b8GO1vWjdBNqsDFBo0qgH6iSKZNZ8bIo3zbPFTIcFY7k5lzCnTQL5LXBXyhGmTeWMsoyzY/s320/amazon_logo_RGB.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJg0U-AosgWLfI_f1XVeK44FExKmPPDs3yTq_Lwzvef-l6IS1oiKgOp7KtqrpmMpcnk93Y8b8GO1vWjdBNqsDFBo0qgH6iSKZNZ8bIo3zbPFTIcFY7k5lzCnTQL5LXBXyhGmTeWMsoyzY/s72-c/amazon_logo_RGB.jpg
Karalama Defterim
https://gamer-fkocakoc.blogspot.com/2016/08/amazon-als-veris-deneyimim.html
https://gamer-fkocakoc.blogspot.com/
https://gamer-fkocakoc.blogspot.com/
https://gamer-fkocakoc.blogspot.com/2016/08/amazon-als-veris-deneyimim.html
true
9033544669582860267
UTF-8
Bütün yazılar yüklendi Yazı bulunamadı HEPSİNİ GÖRÜNTÜLE Oku Cevapla İptal Sil Gönderen Anasayfa SAYFALAR YAZILAR Tümünü görüntüle ÖNERİLER ETİKET ARŞİV ARA TÜM YAZILAR Aradığınızla ilgili yazı bulunamadı ANASAYFA Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara henüz 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan fazla Takipçiler Takip et BU İÇERİK ÖZELDİR ADIM 1: Bir sosyal ağda paylaş ADIM 2: Sosyal ağdaki linke tıklayın Tüm kodu kopyala Tüm kodu seç Tüm kodlar kopyalandı Kodlar kopyalanamaz / lütfen CTRL+C kullanın